Klicka på bilderna för att se dem större

Doris och jag var som sagt och hälsade på Kristina, Micke och WIlma i deras nya hus i Strandbynäs helgen. Roligt att få träffa goa vänner igen och det är ju alltid härligt att komma till havet och att få gå och strosa längs havskanten.
Så kul när man kommer, Wilma blir verkligen glad. Och då menar jag GLAD! Hon får som fnatt, rusar runt i 110 och man ser på hela hunden att hon är så glad, så glad. Det är ett underbart välkomnande man får när man kommer 😀

Roligt att ni kom, säger Wilma

Det blev promenad längs havskanten både lördag och söndag. Och båda dagarna var Doris inne i olika stugor och hälsade oinbjuden på! Såååå pinsamt! Tar jag henne inte i tid så är det för sent. Inte alltid det hjälper ens om jag skulle vara tidigt nog, hon är ju så jäkla snabb! Jag har inte en chans om hon sätter fart. Och inte tänkte jag på att folk hade dörren öppna nu under sommaren….. Tack och lov var det ingen som blev sur eller arg, trevliga människor som bor här uppe. Men jag måste nog träna fot utan koppel…… ska ta tag i den biten! 🙂

Pinsamma Doris

Doris och Wilma

Wilma med en liten pinne

Kristina och Mickes granne hade precis fått lamm, en vecka gamla var de. Vi fick lov att gå in och hälsa på, sååååå söta. Tackan var lite misstänksam dock. Tror jag det, komma här och kela med hennes bäbisar 🙂

Lilla lammet

Awww, man blir trött när man har besök

Tack Kristina, Micke och Wilma för två härliga dagar

Fler bilder från helgen hittar ni på länken nedan

Strandbynäs