…. kurs torsdag- fredag. Åh, vad roligt att gå på kurs, även om det var för jobbet. 😉 Ny kunskap, nya människor och nya intryck. Men inte är man van vid att suga in så mycket information, trött blir man. Men på ett positivt sätt.

Doris har varit hos min mamma under de dagarna. Sovit middag tillsammans i sängen, gått långpromenader i det vackra vädret och bara haft det mysigt. Det är annat än att bara ligga i en fåtölj när matte jobbar. Men jag tror nog att hon saknat sin matte, blev såklart väldigt glad när jag kom och hämtade henne. Jag saknade i alla fall henne. Så konstigt när man är van vid att hunden alltid finns vid ens sida och så är hon inte där. Kändes tomt även om jag visste att hon hade det hur bra som helst hos mamma.

Idag måste jag jobba, men jag hoppas det blir fint väder i morgon så vi kan gå en långpromenad tillsammans, Doris och jag.