Grrrrr, det är något knasigt med min dator. Den vägrar spara mina dokument!
Den har inte sparat något sedan slutat av januari! Jag är görnoga med var jag sparar mina saker, så att allt ligger i rätt mapp. Men de finns inte, och jag hittar inget när jag söker heller. Den sparar så fint, men nästa gång jag startar datorn är det borta!
Jag försökt spara i olika former, xls, pdf osv, men det bara försvinner. Och det finns plats så det är inte det. Har suttit och gjort om mina kvitton och fakturor flera gånger nu, och försökt spara på olika sätt. Men nästa gång jag startar datorn är det tomt i mappen!!!!!!!

Men nu tog det priset. Nu har jag suttit och gjort nya prislistor och det har tagit en stund. Det tar ju alltid längst tid att göra mallen, sen är det ju bara att fylla i. Så jag gjorde en mall jag var nöjd med, sparade den i en ny mapp, fyllde i första prislistan, sparade i min nya mapp.
Tog fram en annan gammal lista som jag fyllde i och sparade. När jag sen skulle öppna min nya mall igen och fylla i nästa lista: POFF, hela den mappen är borta!!!!!!!!! Medans jag suttit och gjort mina mallar har datorn gjort veckans backup. Men inte heller på backupen finns min mapp. Det har bara försvunnit mitt framför ögonen på mig.
Jag blir vansinnig!!!!!!
Fattar inte varför det blivit så här. Jag måste jag ha en fungerande dator, hela min bokföring och alla jobbdokument är ju på den.

HJÄÄÄÄÄÄÄLP!!!!!!!!